Optimalisatie website Online Leren over Leefstijl
HOE HEBBEN WE DIT AANGEPAKT?
Optimalisatie website
De basis elementen van deze WordPress website waren neergezet en de e-learning programma’s waren geïntegreerd in Maatos. De website miste beeld, tekst en sloot niet aan bij de doelgroep. Bovendien was deze niet vindbaar voor zoekmachines. Eigenaren Janneke Fransen en Marieke de Wit gaven aan dat ze hulp nodig hadden hun website vorm te geven met een duidelijke marketing funnel. Hoe zorg je ervoor dat de inhoud, beeld en de tone of voice de doelgroep aanspreekt zodat de doelgroep meer van jouw producten en diensten wilt weten en uiteindelijke overgaat tot de aanschaf van een online leefstijl programma? Met mijn inhoudelijk van de vitaliteitszorg en passie als marketing professional kon ik Online Leren over Leefstijl goed helpen. Middels een marketingstrategie en herpositionering zijn we tot een nieuwe en pakkende merkidentiteit gekomen.
Opgeleverd
Middels moodboards hebben we pakkende en passende beelden uitgezocht. Janneke en Marieke zijn veel teksten gaan schrijven. Vervolgens heb ik voor hen de copywriting verzorgd, SEO geoptimaliseerd. Bij het verder bouwen van de website zijn naast de huisstijl ook gebruikersgemak, zoekmachine optimalisatie, mobiele optimalisatie, snelheid en conversie meegenomen.
Resultaten
De oplevering van de heldere en aantrekkelijke website, makkelijk en informatief voor de bezoeker met een sterke CTA. Beeld en tekst zijn passend bij zowel de personen die willen werken aan hun vitaliteit en gezondheid en als bij bedrijven die aan de vitaliteit van hun medewerkers willen werken. De klant is trots op de kwaliteit en uitstraling van de website en kan zich nu focussen op de verkoop van hun mooie diensten en producten.